söndag 11 januari 2009

Old, bitter and twisted?

Ja, man kan ju undra ibland. Igår var jag på Marie Laveau med några kompisar. Magnus Carlson och Robert med det ostavningsbara efternamnet som börjar på P körde indieklubben Bangers 'n mash. Trevligt (även om det där med "att läsa dansgolvet " kanske inte kom i första hand och det var lite väl många låtar som spelades en minut innan de bröts rakt av).
MEN kvällens behållning var ändå att jag fick snäsa av en tjej i toakön som försökte tränga sig före. Jag riktigt kände hur det bubblade till av ilska/lycka i magen när jag fick spänna ögonen i henne och säga "Jag tror jag före dig i kön. Eller vad tror du?" och tjejen ifråga dröp av.
Det kanske inte var så solidariskt, men det är det fanimej inte att tränga sig före heller.

Inga kommentarer: